EN
Drugie śniadanie dla dziecka

Drugie śniadanie dla dziecka – Jak je przygotować i o czym pamiętać?

Pewnie każdego z rodziców dopada chwila, gdy pomysły na drugie śniadanie dla dziecka zaczynają się wyczerpywać. My też znamy to uczucie, gdy przygotowane przez nas kanapki pakowane do tornistra znaleźliśmy w koszu. Nie rozwiązywały problemu kieszonkowe przeznaczone na zakupy w szkolnym sklepiku. Powiedzmy szczerze, słone czy słodkie przekąski nigdy nie zaspokoją potrzeb żywieniowych dziecka.
więcej

Pomysł na zdrowy deser – w roli głównej kasza jaglana

Każdy z nas ma niekiedy ochotę sięgnąć po coś słodkiego, ale kupowanie słodyczy w sklepach nie należy do najlepszych pomysłów. Większość produktów to tak zwane puste kalorie pozbawione składników odżywczych. Więc co możemy zrobić? Czy w ogóle istnieje pojęcie „zdrowe słodycze”? Tradycyjna dieta dla coraz większej liczby osób jest już przeżytkiem. Wiemy, że sposób odżywiania ma ogromny wpływ na funkcjonowanie organizmu.
więcej
#zdrowokolorowo
#zdrowokolorowo

Jedz tęczę!

Zdrowe jedzenie, zawierające owoce i warzywa, zachęca pięknymi kolorami – jak w tęczy! Każda z nich ma unikatowe właściwości dla Twojego zdrowia. Sięgaj po produkty z każdego koloru, a Twój lunch box będzie robił furorę!

Grillowane warzywa – smaczna alternatywa dla sałatek i surówek

Czy lubicie spędzać czas na świeżym powietrzu? My uwielbiamy!
A kiedy jesteśmy na świeżym powietrzu, a nad nami świeci słońce, to często grillujemy. Grilla kochają chyba wszyscy: dzieci, dorośli i nasz pies Lipton (dziwnym trafem jak tylko poczuje zapach grillowanego jedzonka, budzi się w nim głodek 😊). Musimy się przyznać, że od kilku sezonów na pierwszym miejscu na naszej liście ulubionych grillowanych dań znajdują się… grillowane warzywa.
więcej

Domowa lemoniada – jak ją robimy i podajemy

Dzieci z reguły uwielbiają pić i przygotowywać lemoniadę. Lemoniada i woda są w naszym domu niezastąpione, ponieważ zaspokajają nasze pragnienie w okresie upałów. Dzięki temu że w tym roku cieszymy się latem o wiele dłużej, to chłodzimy się lemoniadą. Najbardziej uniwersalna lemoniada, która przygotowujemy w domu, to ta do której nasza córka wrzuca świeże owoce, kostki lodu i listki mięty. Znamy również inne sposoby na dobrą domową lemoniadę.
więcej
#kolorylunchmunch

Kolorowe smoothie!

Smoothie to pełne witamin, gęste napoje. Pokaż dziecku, jak łatwo je zrobić! Użyjcie blendera, zmiksujcie jogurt lub mleko z wodą i owocami które macie pod ręką – jagodami, malinami, truskawkami, borówkami. Gotowe!

#kolorylunchmunch